Nadat u uw storing heeft gemeld, via onze website, via e-mail of per telefoon, nemen wij contact met u op voor het maken van een reparatiebezoek. Op de afgesproken tijd komt onze monteur bij u aan huis om de reparatie aan uw defecte apparaat op te lossen. Kleine reparaties zal hij gelijk uitvoeren, wordt het een dure reparatie dan doet hij eerst een prijsopgave. Daarbij zal hij u aan de hand van de klacht, de leeftijd van het apparaat en evt. andere omstandigheden adviseren of de reparatie haalbaar is of dat het verstandiger is om een nieuw apparaat aan te schaffen.
Indien u vervolgens besluit om een nieuw apparaat aan te schaffen, berekenen wij het starttarief. Bij aanschaf van een nieuw soortgelijk apparaat bij één van de vele winkeliers krijgt u een deel van de kosten terug. Meer hierover vindt u bij “voorwaarden en tarieven“.
Na de reparatie rekent u contant of via pin af met de monteur.
U krijgt 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties en gebruikte onderdelen, tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt.
Wij repareren onder de reparatievoorwaarden van Techniek Nederland.